sunnuntai 26. tammikuuta 2014

Love your life

Oon täs vähän ajan sisällä tajunnu kuinka helvetin iloinen mä olen. Tää positiivisuuden määrä on ihan uskomatonta. Mul ei oo varaa angstata ku miettii niitä ihmisiä, keillä oikeesti menee/on mennyt huonommin kun mulla. 

Oon kelannu sitä, kuinka paljon mulla on ihmisiä mun ympärillä ketkä välittää ja on tukena jos tarvii. Mä en vaan sano sitä tarpeeks usein, että rakastan näitä ihmisiä. 

Mutta ykkönen on Nora, paras kaverini. En voi sanoilla kuvata sitä, kuinka paljon arvostan tota naista. Se on jaksanu mua kohta 11 vuotta ja jaksaa jaksamistaan. Se on ainoo ihminen ketä pystyn kattomaa moniakin viikkoja putkeen, ilman että rupee vituttaa. Ainoo ihminen kehen luottaa 100%, ihminen joka on auttanu mut monta kertaa ylös pohjalta, kun siellä oon ollut. 

Kiitos

-If a friendship lasts longer than 7 years, psychologists say it will last a lifetime.-








4 kommenttia: